Зеленият Блог на Зелена Библиотека

Интерактивното място за здраве. Библиотеката, в която ще научите всичко за суперхраните, тяхното действие и приложение. Много съвети за правилно хранене, тренировки и редуциране на излишните килограми.  


Go Green

5 здравословни начина да контролираме апетита

Как да контролираме апетита и да изберем здравословни заместители


Изпитвали ли сте апетит за сладко и въглехидрати, който не може да утолите? Е, вие определено не сте eдинствените, и ако искате да отслабнете с няколко килограма, първото нещо за което трябва да помислите е как да контролирате  апетита си и да се храните правилно. Ще ви запозная с няколко полезни съвета и трикове, които ще ви държат във форма, но все пак ще получите наслада от нещо сладко и удовлетворяващо. Използвайте съветите по-долу, за да утолите апетита си със здравословни заместители и се доближете до вашата мечтана фигура.  


Замразено Грозде

Замразеното грозде е лесен начин да убиете глада за сладки храни. Може да гo похапвате, когато сте на стриктна диета и желанието за нещо сладко е много силно.


Когато гроздето е замразено зърната му са твърди, но имат кишава консистенцията, която ги прави лесна за хапване. Мислете за него като за здравословни малки ледени бонбони. Просто поставете гроздето в кутийка или торбичка и замразете за 4-5 часа.


Но не забравяйте - Никога не трябва да се прекалява с никоя храна. Това обикновено е индикация за по-дълбок проблем. Ограничете се до 1 чаша или чаша и половина грозде на ден.


Целина с фъстъчено масло


Използвайте тази комбинация за здравословно хапване, което ще задоволи апетита ви и ще ви държи сити между храненията.

Ако не разполагате с прясна целина, може да хапнете една лъжица фъстъчено масло... Но не забравяйте да преместите буркана настрана, за да не се изкушите да бъркате постоянно с лъжицата.


Кисело мляко

Киселото мляко е здравословна и засищаща храна, перфектна за хората които искат да изчистят организма и фигурата си, защото е страхотен източник на протеин. Отървете се от всички изкуствени подсладители и запомнете, че "без мазнини" не означава непременно "добро за загуба на тегло". Яжте кисело мляко с натурален вкус и добавяйте свои собствени съставки към него като чия, ленено семе и пресни плодове. Също може да го подсладите като добавите малко агаве, кленов сироп, стевия или мед.

Яжте кисело мляко преди лягане, защото бавно усвояващия се млечен протеин (казеин), продължава да доставя на мускулите протеин през по-голямата част от нощта.



Микс от ядки, семена и сушени плодове

Комбинирайте сурови или печени фъстъци, бадеми, парченца натурален шоколад, сушени плодове по ваш избор и се насладете на богатия на протеин и здравословни мазнини микс. За още по-големи ползи може да добавите слънчогледови и тиквени семена, които са богати на магнезий.


Съвет: Не яжте предварително опакованите миксове от бензиностанциите или магазините за хранителни стоки. Те имат добавени подсладители и сол, които са ненужни и могат да забавят вашия прогрес. Правете си миксове сами, разделяйте ги на приемливи порции и ги съхранявайте в торбички, които се закопчават. Подсигурите пътя за постигане на целите си.



Зеленчуци

Яжте зеленчуци! Те са здравословни. Богати са на хранителни вещества и фибри – едно от най-важните „тайни” оръжия срещу глада. Броколи, карфиол, спанак, гъби – всички те са с изключително високо съдържание на фибри и незначително количество калории. Страхотно предимство, нали? Зеленчуците ви карат да се чувствате сити без да поемате много калории.


Шоколадов мус

Този изключително вкусен шоколадов десерт е здравословният начин да хапнете сладко на корем без да чувствате вина.

Авокадото е източник на каротеноиди, подпомага сърдечно-съдовата система, регулира кръвната захар, помощник е на красотата и има високо съдържание на протеин.

Фурмите пък съдържат огромно количество витамини, минерали и фитонутриенти.

А за какаото знаете е мощен антиоксидант, който ни заражда с много настроение.



God Food is Good Mood

0 Коментара

Добави Коментар

Искате да знаете повече за правилното хранене?

Включете се в нашия лист и ще научавате първи за интересни статии и съвети отностно здравословното хранене

Име и Фамлия Задължително поле!
Имейл* Задължително поле!

© Всички Права Запазени

Количката ти е празна

Продължи

Количка

Междинна сума:
Отстъпка 
Отстъпка 
Виж повече