Пробиотична закуска

Начин на приготвяне 

Смесете всички съставки в любимото си бурканче. Разбъркайте добре. Оставете 5-10 мин да се накиснат ядките и семената. Насладете се на уникална и зареждаща закуска, пълна с витамини, минерали, протеин и много вкусна и засищаща.

Да ви е сладко!










За рецептата

Кефирът е нещо като първи братовчед на айряна, но много по-полезен. Кефирът се прави от прясно мляко, към което се добявя пробиотична закваска, която се изчаква да ферментира. Резултатът е пълномаслена, плътна млечна, леко кисела напитка, богата на пробиотични бактерии.


Кефирът изобилства от протеини, липиди и захари. В съдържанието му се откриват нива на триптофан, калций, магнезий, фосфор, витамините B12, B1, витамин K, биотин. Млечната киселина във ферментиралата напитка има способността да подобрява обмяната на веществата. В тибетската гъба се съдържа и въглеродната киселина. За полизахаридите в кефира се смята, че имат дори противораково действие.


Точно затова, а и защото е супер вкусен, ние обичаме често да си хапваме пробиоточна закуска с кефир.

Продукти

  • 1 кефир
  • семена (чиа, слънчоглед, лен, мак)
  • сурови ядки (индийско кашу, бадем)
  • какаови зърна
  • мака
  • канела
  • мед/агаве

Време за приготвяне

5 мин. + 5-10 мин накисване 

Сподели

Искате да знаете повече за правилното хранене?

Включете се в нашия лист и ще научавате първи за интересни статии и съвети отностно здравословното хранене

Име и Фамлия Задължително поле!
Имейл* Задължително поле!

© Всички Права Запазени

Количката ти е празна

Продължи

Количка

Междинна сума:
Отстъпка 
Отстъпка 
Виж повече